دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر

آبرسانی به 702 روستای خوزستان

آبرسانی به 702 روستای خوزستان

آبرسانی به 702 روستای دارای تنش آبی در خوزستان در مراحل پایانی قرار دارد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، به نقل از خبرگزاری صدا و سیمای خوزستان، ،مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت:آبرسانی به این روستا ها در مراحل پایانی قرار دارند و برنامه ما زیر پوشش و اتصال روستا ها به خطوط فاضلاب می باشد.

محمد رضا کرمی نژاد افزود: با بازسازی تصفیه خانه موجود و ساخت تصفیه خانه های جدید در تلاش هستیم که هم کیفیت و هم کمیت آب شرب در استان افزایش یابد.

وی ادامه داد: عمده مجتمع های آبرسانی روستایی دشت آزادگان به خط آبرسانی غدیر متصل و در شهر های آبادان، خرمشهر و شادگان نیز اقدامات موثری انجام شده است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با اشاره به اینکه ساخت و نصب 100 هزار متر مکعب آب شیرین کن در شهر های آبادان و خرمشهر در دستور کار قرار دارد، بیان کرد: ساخت و نصب آب تصفیه کن به ظرفیت 22 هزار متر مکعب در شبانه روز در آبادان توسط یک سرمایه گذارکه در مرحله انعقاد قرارداد می باشد ، نصب دو مجتمع آب شیرین کن به ظرفیت 15 و نیم هزار متر مکعب در خرمشهر و جزیره مینو و ساخت آب شیرین کن به ظرفیت 48 هزار متر مکعب با استفاده از تهاتر نفت در آبادان و خرمشهر از جمله طرح های ساخت آب شیرکن در این دو شهرستان است.

کرمی نژاد گفت: در شمال خوزستان وضعیت مناسب و افزایش ظرفیت در دستور کار است و برای آبرسانی به مناطق شرقی و شمال شرقی استان از جمله ایذه و باغملک حفر چاه های جدید انجام می شود.

وی ادامه داد: ظرفیت مصرف آب استان 2 میلیون متر مکعب در شبانه روز می باشد که با کاهش هدر رفت آب و مدیریت منابع آبی در وضعیت فعلی در جهت تامین آب مشکلی وجود نخواهیم داشت.

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
(یکشنبه ۷ آذر ۱۴۰۰) ۱۰:۵۲
http://www.abfakhz.ir/u/1n6
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید